مجله درمان زخم

مطالبی در مورد درمان زخم دیابتی، زخم عفونی، زخم بستر و انواع زخم ها

مطالبی در مورد درمان زخم دیابتی، زخم عفونی، زخم بستر و انواع زخم ها

درمان زخم بستر

چگونگی مراقبت از زخم بستر  ، یک ناحیه از پوست است که زمانی که چیزی به مالیدن یا فشار در مقابل پوست ادامه می‌دهد ، تجزیه می‌شود .

موجب زخم فشار زمانی رخ می‌دهد که فشار زیادی روی پوست برای مدت زیادی وجود دارد . این باعث کاهش جریان خون در منطقه می‌شود . بدون خون کافی ، پوست می‌تواند بمیرد و زخم نیز ممکن است شکل بگیرد .

شما به احتمال زیاد دچار درد شدید می‌شوید : از یک صندلی چرخدار استفاده کنید یا برای مدتی طولانی در رختخواب بمانید مگر بیماری دیابت یا بیماری عروقی یا بیماری آلزایمر یا بیماری دیگر که بر وضعیت ذهنی شما تاثیر می‌گذارد ، پوست شکننده شما نمی‌تواند مثانه و یا امعا شما را کنترل کند .

جراحی زخم بستر, جراحی فشار بزرگی است که التیام آن ممکن است نیاز به جراحی داشته باشد. یک روش تعمیر جراحی , استفاده از یک لایه از ماهیچه , پوست و یا دیگر بافت برای پوشاندن زخم و cushion استخوان آسیب‌دیده ( بازسازی دریچه ) است .

آزمایش‌ها بالینی بررسی درمان‌های جدید ، مداخلات و آزمایش‌ها به عنوان ابزاری برای پیش‌گیری ، تشخیص ، درمان و یا مدیریت این بیماری را بررسی می‌کنند .

مقابله و حمایت از افراد مبتلا به جراحت‌های فشار ممکن است ناراحتی ، درد ، انزوای اجتماعی و یا افسردگی را تجربه کند . با تیم مراقبت خود در مورد نیازهای خود برای حمایت و راحتی صحبت کنید . یک مددکار اجتماعی می‌تواند به شناسایی گروه‌های اجتماعی که خدمات ، آموزش و حمایت از افرادی که با مراقبت طولانی‌مدت یا بیماری ترمینال سروکار دارند ، کمک کند .

والدین یا مراقبت از کودکان با زخم فشار می‌توانند با متخصص زندگی کودک برای کمک در مقابله با وضعیت‌های استرس زا صحبت کنند .

خانواده و دوستان مردمی که در امکانات زندگی مشترک زندگی می‌کنند می‌توانند حامی ساکنان باشند و با کارکنان پرستاری کار کنند تا از مراقبت‌های پیشگیرانه مناسب اطمینان حاصل شود .

کلینیک دکتر مشتاق

  • درمانگر زخم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی