مجله درمان زخم

مطالبی در مورد درمان زخم دیابتی، زخم عفونی، زخم بستر و انواع زخم ها

مطالبی در مورد درمان زخم دیابتی، زخم عفونی، زخم بستر و انواع زخم ها

اوزون تراپی

اوزون تراپی

 

گاز Ozone ( y ) کشف‌شده در اواسط قرن نوزدهم ، یک مولکول متشکل از سه اتم اکسیژن در یک ساختار ناپایدار به خاطر حضور حالات mesomeric است. گرچه O۳ اثرات خطرناکی دارد ، اما محققان بر این باورند که تاثیرات درمانی بسیاری دارد . از لایه ازون استفاده شده‌است و به شدت برای بیش از یک قرن مورد مطالعه قرار گرفته‌است . اثرات آن ثابت ، سازگار ، ایمن و با تاثیرات جانبی قابل پیش‌گیری و قابل پیش‌گیری هستند . O۳ پزشکی برای ضد عفونی کردن و درمان بیماری‌ها استفاده می‌شود . مکانیسم عمل بوسیله غیرفعال سازی باکتری‌ها ، ویروس‌ها ، قارچ‌ها ، مخمر و protozoa ، تحریک متابولیسم اکسیژن ، فعال‌سازی سیستم ایمنی بدن انجام می‌شود . شکل‌های دارویی در یک حالت گازی تا حدی غیرمعمول هستند ، و به همین دلیل است که تکنیک‌های کاربرد ویژه‌ای باید برای استفاده ایمن از y گسترش یابند . در کاربردهای محلی همانند درمان زخم خارجی ، کاربرد آن به شکل وان گازی O۳ به عنوان یکی از روش‌های عملی و مفید ، برای مثال در فشار پایین ( اتمسفر ) در یک سیستم بسته که هیچ گریزی از y را در هوای اطراف تضمین نمی‌کند ، تثبیت کرده‌است . آب Ozonized که کاربرد آن به ویژه در پزشکی دندان‌پزشکی شناخته می‌شود به طور بهینه به عنوان اسپری و یا کمپرس استفاده می‌شود . بیماری‌هایی که درمان می‌شوند بیماری‌های عفونی ، بیماری‌های گردش خون ، انحطاط macular ، بیماری‌های ویروسی ، روماتیسم و ورم مفاصل ، سرطان ، سارس و ایدز هستند .
کلمات کلیدی : Allodynia ، autohemotherapy ، محصولات ozonation چربی ، ازن به : مقدمه لایه ازون ( O۳ ) ، گازی که در اواسط قرن نوزدهم کشف شد ، یک مولکول متشکل از سه اتم اکسیژن در یک ساختار ناپایدار به خاطر حضور حالات mesomeric است . گاز بی‌رنگ ، زننده به بوی و مواد منفجره به شکل جامد یا جامد است . نیمه عمر ۴۰ دقیقه در دمای ۲۰ ° C و حدود ۱۴۰ دقیقه در دمای ۰ ° C دارد . وظیفه اصلی آن محافظت از انسان‌ها در برابر اثرات مضر اشعه ماورا بنفش است . لایه ازون در کم‌تر از ۲۰ میکروگرم در مترمکعب از سطح Earth's در غلظت‌های که کاملا ً با زندگی سازگار هستند رخ می‌دهد . گرچه O۳ اثرات درمان با گاز اوزون خطرناکی دارد ، اما محققان بر این باورند که تاثیرات درمانی بسیاری دارد . [ ۱ - ۳ ] - آغاز تولید دقیق O۳ پزشکی به تازگی به مکانیسم‌های ، عمل و سمیت ممکن ( O۳ ) اجازه داد تا توسط آزمایش‌های بالینی ارزیابی شوند . لایه ازون دارای ظرفیتی برای اکسید کردن ترکیبات آلی ، [ ۴ ] و اثرات سمی شناخته‌شده‌ای در دستگاه تنفسی است که در مه وجود دارد . [ ۵ - ۶ ] در پزشکی که از اکسیژن کلاس پزشکی تولید می‌شود ، در دوزهای دقیق درمانی اجرا می‌شود و هرگز از طریق استنشاق ، کلسترول خون و تحریک پاسخ‌های antioxidative را کاهش می‌دهد و در درمان مکمل muscle و ischemic به کار می‌رود .

 

کلینیک دکتر مشتاق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی