مجله درمان زخم

مطالبی در مورد درمان زخم دیابتی، زخم عفونی، زخم بستر و انواع زخم ها

مطالبی در مورد درمان زخم دیابتی، زخم عفونی، زخم بستر و انواع زخم ها

بسته شدن زخم به کمک وکیوم تراپی

بسته شدن زخم به کمک خلا , زخم فشاری منفی یا زخم فشاری است ?

درمان به درمان زخم کمک می‌کند . در طول درمان , یک وسیله فشار هوا را بر روی زخم کاهش می‌دهد . این می‌تواند به التیام سریع‌تر زخم کمک کند .

گازها در اطراف ما فشار را بر روی سطح بدن ما قرار می‌دهند . دستگاه خلا زخم این فشار را در ناحیه زخم برداشته است . این می‌تواند به التیام زخم در چندین روش کمک کند . می‌تواند به آرامی مایع را از زخم در طول زمان بکشد . این می‌تواند تورم را کاهش دهد و به تمیز کردن زخم کمک کند . مشخص نیست که آیا باکتری‌ها را کاهش می‌دهد یا خیر . آلوئه ورا هم چنین به بیرون کشیدن لبه‌های زخم کمک می‌کند . و ممکن است رشد بافت جدیدی را تحریک کند که به زخم نزدیک شود .

چند بخش دارد . پانسمان بر روی زخم صورت می‌گیرد . یک فیلم چسب زخم و زخم را مهر و موم می‌کند . یک لوله زهکش از زیر لایه چسب عبور می‌کند و به پمپ خلا قابل‌حمل متصل می‌شود . این پمپ فشار هوا را بر روی زخم دفع می‌کند . ممکن است این کار به طور مداوم و یا در سیکل انجام شود .

تعویض پانسمان هر هفته یک‌بار تعویض می‌شود . در طول درمان باید پمپ قابل‌حمل را هر جا که می‌روید حمل کنید .

چرا باید به درمان زخم با فشار منفی ( NPWT ) نیاز داشته باشم ?

ممکن است برای زخم ضربه اخیر به این روش درمانی نیاز داشته باشید . یا ممکن است برای یک زخم مزمن به آن نیاز داشته باشید . این زخم است که به درستی در طول زمان التیام نیافته است . این می‌تواند با زخم‌هایی که به دیابت مرتبط است رخ دهد . اگر یک پیوند پوست جدید داشته باشید ، ممکن است به NPWT نیاز داشته باشید . و ممکن است برای زخم بزرگی به آن نیاز داشته باشید . زخم‌های بزرگ می‌توانند زمان بیشتری برای التیام بخشیدن داشته باشند.

NPWT ممکن است به التیام سریع زخم شما کمک کنند : مایع اضافی حاصل از زخم زخم را مرطوب نگه دارید و کمک گرم در کنار هم باعث افزایش جریان خون در اثر کاهش قرمزی و تورم و ورم ( التهاب ) شده و برخی فواید دیگر را نسبت به انواع دیگر مراقبت‌های زخم ارائه می‌دهد . ممکن است ناراحتی کلی شما را کاهش دهد . لباس معمولا ً به تغییر کم‌تر نیاز دارد . و ممکن است آن‌ها راحت‌تر باشند .

اطلاعات بیشتر در وبسایت کلینیک دکتر مشتاق

  • درمانگر زخم

نظرات  (۱)

uhgd f,n

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی